Video of Antiphore


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



I took some time to capture a video of Antiphore:



And I also recorded the soundtrack:








4 Comments for “Video of Antiphore”

  1. Anonymous Anonymous 

    Very nice!

  2. Blogger Glow 

    Thankx!

  3. Blogger Lieven van der Heide 

    Hey Thijs,

    Filmpje ziet er heel tof uit, veruit de stijlvolste demo tot nu toe. Jammer genoeg werkt de exe bij mij niet, dus ik moest het met het filpmpje doen. Ik heb het op 2 computers geprobeerd, en bij allebei klapt hij er gelijk uit.

    Maar goed, gefiliciteerd met je overwinning, in veel success met je volgende demo:)

  4. Blogger Glow 

    Heej lieven, thanks :) Jammer dat hij het niet deed bij jou (misschien had je niet de allerlaatste D3D. DX9 Feb2007 of nieuwer is nodig).

    De volgende wordt zowiezo nog mooier/beter :)

Add a comment


About me

Project overview

Search


Previous posts

Archives

Partners in crime

Links


ATOM 0.3

Powered by Blogger